niedziela, 22 listopada 2009

PGA i Salon Hobby

Z kronikarskiego obowiązku wspomnę tylko, że w Poznaniu w październiku odbyły się dwie imprezy związane z tematyką wargamingu. Pierwszą z nich było Poznań Game Arena (czyli w skrócie PGA, największe w Polsce targi gier, głównie komputerowych), w dniach 16-18 października. Pierwszy dzień był dniem branżowym, więc na terenie targów pojawiłwem się dopiero w sobotę, oczywiście jako członek KF "Druga Era", czyli z plakietką "wystawca" - miło. :)

Z wydarzeń wargamingowych odbywał się m.in. turniej  Flames of War,  LotRa, WFB i WH40K. Do tego trochę pokazów . Mnie osobiście bardzo spodobało się stoisko poznańskiej firmy produkujacej figurkiw skali 28 mm - Dwarf Tales, która prezentowała swoje prace i nową grę - Warcanto. Rzecz godna zainteresowania, zwłaszcza, że to rodzima firma. Więcej szczegółów na stronie wydawcy, a i ja coś skrobnę niedługo na blogu o ich grze i figurkach (oczywićie nie odmówiłem sobie zakupu dowódcy bandy krasnoludzkiej).

Dodam jeszcze, że pograłem sobie troszkę w Dragon Age (mogłem wejść na teren targów wcześniej niż zwiedzający, więc w spokoju z kolegami obejrzeliśmy najbardziej oblegane stoiska), szkoda tylko, że gra pewnie nie ruszy na moim kompie.

Poniżej fotka z PGA przedstawiająca turniej FoW:Natomiast w dniach 24-25 października odbywał się równiez na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich Salon Hobby, czyli targi modelarskie. Wśród modeli redukcyjnych królowały oczywiście kolejki, jak od lat z resztą na tej imprezie. Były jednak i modele plastikowe jakie wykorzystujemy w wargamingu, w tym stoisko dystrybutora na Polskę Zvezdy, Italeri i Dragona. Można było otrzymać katalogi tych firm i obejrzeć ich nowości (m.in. polskich Ułanów Zvezdy, którzy już są w sprzedaży). Zdjęć niestety nie robiłem, bo na targach byłem jedynie kilka chwil. Za to zakupiłem dwa pudełka figurek (prezentowane poniżej) - gumoludziki, ale z wielkim sentymentem wydałem łącznie 30 zł za oba zestawy. Może kiedyś uda się z nich coś zrobić - Zwiarzak pokazał jedną podstawką, że można.Blog niestety trochę mi zamiera, głównie z powody braku czasu, praca pochłania niestety dużą część życia. No i nie mam czasowo aparatu - nie znaczy to jednak, że nic nie dłubię. Parę rzeczy mam na ukończeniu. Szczegóły wkrótce. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz