niedziela, 22 listopada 2009

Full Thrust czas zacząć

Nadrabiając blogowe zaległości daję dwa zdjęcia samoróbek statków kosmicznych, jakie  zrobiłem, by wykorzystać je w systemie Full Thrust. Zdjęcia co prawda były już na Forum Strategie, ale nie mam nowych z powodu braku aparatu. Są to dwa pierwsze statki, jakie zrobiłem, od tego czasu powstały już następne. Zdjęcia kolejnych postaram się wrzucić w miarę szybko. A już w piątek czeka mnie pierwsza bitwa tymi figurkami - na pewno zamieszczę na blogu fotorelację.
Na ukończeniu mam jeszcze Pz III i parę innych drobiazgów, fotki również gdy dorwę aparat. Pozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają, mam nadzieję, że blog jeszcze nie umarł. ;)

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że zaglądamy. Wszyscy czekają jak zwykle na postępy, no i mam nadzieję, że nie zapomniałeś o naszej bitwie :) Może uczcimy 60 rocznicę wyzwolenia Poznania? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Świetne! Po trzykroć świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze korci mnie, aby rozpocząć budowę Wojenno-Kosmiczeskij Fłoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blitz - bitewka wreszcie - jestem jak najbardziej za! Trzeba się zgadać na termin tylko.
    Yori - budowanie tych statków z różnych bitsów i odpadków jest rewelacyjne. Nic nie kosztuje praktycznie (no może przesadziłem, ostatnio wydałem całe 2 zł nma 10 sztuk guzików, z których wyszło 5 statków), a sama produkcja idzie jak burza. No i pomysłów jest tyle, że głowa mała. A sam Full Thrust jako gra wymiata (i też jest za darmo) :) Yori dawaj dawaj Russkaja Fłotę. ;)

    OdpowiedzUsuń