piątek, 7 sierpnia 2009

Ent WIP

Nie wytrzymałem, pochwalę się jeszcze nie gotową figurką, przy której dłubię od paru dni. Ent do LotR, może wykorzystam go też w jakiejś innej grze. Skalą pasuje do figurek 28mm. Póki co figurka pokryta czarnym podkładem, mam wielką ochotę ją już pomalować, mam nadzieję, że uda się to dziś wieczorem. Całość rzeźby mojego autorstwa. Zastanawiałem się nad dodaniem jeszcze kilku rzeczy, ale postanowiłem zostawić tę tak, jak jest i wykonać jeszcze jednego enta, tam wykorzystam resztę pomysłów.

Co do użytych materiałów, to szczegóły zdradzę prezentując gotową figurkę, a tutorial stworzę robiąc kolejnego enta. Gdy robiłem tego, nie miałem aparatu.

Dodam tylko, że cały model wyszedł dość tanio i cena użytego materiału nie przekroczyła 10 zł na jedną figurkę. Dla porównania oryginalny ent z GW kosztuje ok. 25 £. A może ktoś zgadnie z czego go zrobiłem? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz