piątek, 14 sierpnia 2009

Ent - the end!

Dziś krótko, bo późna już pora. Skończyłem drzewca, parę dni temu wrzuciłem zdjęcie na Forum Strategie, na bloga jakoś nie zdążyłem, niniejszym nadrabiam zaległość. Figurka ma od podstawy 10,8 cm. Jak już pisałem na rzeczonym forum, wykonałem ją głównie z modeliny, uzupełniając fragmentami korzeni jakiś chwastów wykopanych kiedyś w ogródku i ususzonych (korzenie są zazwyczaj bardziej poskręcane niż zwykłe gałązki). Elementy figurki (poszczególne kończyny i korpus były tworzone osobno) łączyłem Super Glue, a przerwy wypełniałem Green Stuffem. Podstawka to metalowa podkładka średnicy 5 cm, kawałek kory, piasek przyklejony Wikolem i trawka elektrostatyczna. Całość malowana farbkami Pactra.

Więcej szczegółów odnośnie wykonania enta podam, jak stworzę tutorial, a ten powstanie podczas produkcji kolejnej figurki. Efekty pracy na zdjęciu powyżej. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz