piątek, 1 maja 2009

Palmy

Zainspirowany dyskusją na Forum Strategie postanowiłem w wolnej chwili zrobić sobie palmy w skali 20 mm. Wykonałem je z kawałków gałązek choinkowych i sztucznych liści ze stroika do świecy. Stroik znalazłem w domu, choć podejrzewam, że może być to jeszcze tańszy sposób niż ten podany przez q.b. na Forum Strategie. Liście wychodzą cienkie i można w dowolny sposób je przycinać nadając im pożądany kształt. Liście przyklejałem, a dokoładnie zalewałem u nasady Super Glue. Całość polakierowałem lakierem do drewna, jest bardziej elastyczny niż lakiery modelarskie, daje też znacznie grubszą warstwę (o to mi chodziło). Liście też zostały tym lakierem pomalowane - stały się przez to sztywne. Gotowe drzewka przykleiłem do podstawki wyciętej z PCV (2-3 mm). W miejscach klejenia (też Super Glue) podstawkę delikatnie nawierciłem. Następnie obłożyłem pnie kamyczkami akwariowymi (również przyklejane do podstawki na Super Glue), zalałem całość Wikolem i posypałem piaskiem. Po wyschnięciu całość zrobiła się bardzo twarda i mocna. Teraz palmy czekają, aż znajdę chwilę, by je przemalować. Oto zdjęcie wykorzystanych materiałów i sklejonych palm:

Poczyniłem również ostatnio pewne zakupy:

Mam nadzieję szybko zabrać się za oba zestawy, które zasilą mój wolno rozwijający się ardeński oddział. Może w weekend znajdę czas na któryś z tych zakupów, choć może być ciężko, bo na uczelni znów sesja egzaminacyjna. Na szczęście już ostatnia. :)

2 komentarze:

  1. bardzo fajny patencik :) robisz je na pustynie jak się domyślam :) - zrób i mi też proszę bo nie mam motywacji :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz jak zrobić zboża na mkietke np normandi lub arhem

    OdpowiedzUsuń