poniedziałek, 2 lutego 2009

Ost-front (cz. 5)

Poniżej zdjęcie pierwszego mojego elementu ost-frontowego terenu do gry. Drzewka wykonałem z korzenia żywopłotu, który kiedyś wykopywałem na ogródku. Po oskrobaniu przykleiłem je Super Glue do plastikowej podstawki, która wyciałem z płytki PCV 2,5 mm (płytka pochodzi z połamanej tablicy firmy ochroniarskiej, jak wisiała na płocie w pobliżu mojego domu). Wcześniej krawędzie podstawki oszlifowałem papierem ściernym. Całość posmarowałem grubą warstwą Wikolu i posypałem piaskiem, zostawłiłem na noc do wyschnięcia. Rano polakierowałem korzenie, a następnie całość, razem z podstawką, pomalowałem czarnym matem Pactry. Dalej nakładałem rozrzedzony brąz (tylko drzewa) i biel (drzewa i grunt), obie również Pactry. Całość wykończyłem sodą oczysczoną przyklejoną  Wikolem w miejscach, gdzie miał znajdować się śnieg. Podstawkę (krawędzie i grunt bez śniegu) przeciągnąłem na koniec półmatowym lakierem Vallejo.

Drugie zdjęcie przedstwia pierwszego z trzech snajperów ze sekcji snajperskiej mojego plutonu. Reszty figurek niestety nie udało mi się pomalować, bo bardzo bolały mnie oczy. Mam nadzieję skończyć je jutro, ale pod warunkiem, że wyrobię się z nauką na środowy egzamin. :)

1 komentarz:

  1. brawo Czaki !

    napierasz dzielnie i wytrwale :)
    snajper bardzo ładnie wyszedł, drzewa są intrygujące - śnieg też pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń